Termeni și condiții

Data intrării în vigoare: 31 octombrie 2023

 

Acești Termeni de utilizare descriu termenii și condițiile („Termeni”) ale Best Wedding („BW”, „noi”, „noi” sau „nostru”). Acești Termeni se aplică tuturor site-urilor web și aplicațiilor mobile deținute și operate de noi sau de afiliații noștri care au un link către acești Termeni, precum și serviciilor online și offline aferente acestora (inclusiv paginile noastre de social media) (colectiv, „Serviciile”).

 

Pentru informații de contact pentru anumite proprietăți, a se vedea secțiunea 31, de mai jos.

 

  1. Acceptarea de către dumneavoastră a termenilor

 

Prin utilizarea sau accesarea Serviciilor, confirmați că sunteți de acord să vă supuneți acestor Termeni și Politicii noastre de confidențialitate, care sunt încorporate în prezentul document prin referință. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și cu Politica de confidențialitate, vă rugăm să nu utilizați sau să accesați Serviciile. Termenii înlocuiesc în mod expres orice Termeni de utilizare anteriori între dumneavoastră și noi sau oricare dintre afiliații sau predecesorii noștri. Anumite caracteristici sau produse disponibile prin intermediul Serviciilor pot face obiectul unor termeni și condiții suplimentare care vă sunt prezentate în momentul în care le utilizați sau le achiziționați. De exemplu, orice concursuri, tombole sau alte promoții (fiecare o „Promoție” și, colectiv, „Promoții”) puse la dispoziție prin intermediul Serviciilor pot fi guvernate de reguli separate de acești Termeni. Dacă participați la orice Promoții, vă rugăm să consultați regulile aplicabile, precum și Politica noastră de confidențialitate. În cazul în care regulile pentru o Promoție intră în conflict cu Termenii, se vor aplica regulile Promoției. În mod similar, unele zone ale Serviciilor (inclusiv, fără a se limita la Best Wedding Shop) sunt găzduite sau furnizate de către gazdele sau furnizorii noștri de servicii terțe și sunt supuse unor termeni și condiții de utilizare suplimentare, care sunt postate în cadrul acestor zone pe site-urile web ale acestor terțe părți.

 

VĂ RUGĂM SĂ ANALIZAȚI CU ATENȚIE SECȚIUNEA 22 „ARBITRAJ OBLIGATORIU ȘI RENUNȚARE LA ACȚIUNI COLECTIVE” PREZENTATĂ MAI JOS, DEOARECE VĂ VA SOLICITA SĂ REZOLVAȚI DISPUTELE CU NOI PE BAZĂ INDIVIDUALĂ PRIN ARBITRAJ FINAL ȘI OBLIGATORIU. PRIN INTRAREA ÎN ACEȘTI TERMENI, RECUNOAȘTEȚI ÎN MOD EXPRES CĂ AȚI CITIT ȘI AȚI ÎNȚELES TOȚI TERMENII INCLUȘI AICI ȘI CĂ V-AȚI LUAT TIMP PENTRU A LUA ÎN CONSIDERARE CONSECINȚELE ACESTEI DECIZII IMPORTANTE.

 

Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră exclusivă, de a schimba, modifica, adăuga sau elimina părți din acești Termeni în orice moment, iar dumneavoastră sunteți de acord să vă supuneți acestor modificări sau revizuiri. Este responsabilitatea dvs. să verificați periodic Termenii, deoarece orice modificare va fi obligatorie pentru dvs. Continuând să accesați sau să utilizați Serviciile după ce aceste revizuiri intră în vigoare, sunteți de acord să vă supuneți Termenilor revizuiți.

 

  1. Serviciile și utilizatorii serviciilor

 

Prin intermediul serviciilor noastre, oferim o comunitate și o piață inovatoare pentru industria nunților, pentru viitorii părinți și pentru alte evenimente importante ale vieții. Serviciile noastre sunt disponibile numai pentru entitățile comerciale și persoanele fizice cu vârsta de cel puțin 18 ani care pot încheia contracte obligatorii din punct de vedere juridic în conformitate cu legislația aplicabilă.

Utilizatorii Serviciilor noastre includ utilizatori individuali, cum ar fi viitorii miri, tinerii căsătoriți, invitații la nuntă, persoanele care găzduiesc un eveniment, coabitanții unei reședințe și viitorii părinți (colectiv, „Membrii”), precum și companii și alte părți terțe care oferă produse și servicii legate de nunți sau alte evenimente importante ale vieții (colectiv, „Furnizori”) (toate cele de mai sus, inclusiv Membrii și Furnizorii, sunt denumite în mod colectiv, în continuare, „Utilizatori”). Anumite zone ale Serviciilor pot oferi un loc în care membrii pot interacționa cu vânzătorii și pot rezerva serviciile pe care le oferă un vânzător.

 

  1. Membri

 

În calitate de membru, recunoașteți că, deși folosim tehnici pentru a ajuta la verificarea identității furnizorilor atunci când aceștia se înregistrează pentru abonamente sau subscripții în cadrul serviciilor noastre, nu putem și nu vom garanta identitatea fiecărui furnizor, capacitățile acestuia, faptul că a obținut toate permisele, licențele sau autorizațiile necesare sau că respectă toate legile aplicabile. Nu susținem niciun Furnizor anume și nici nu garantăm calitatea bunurilor sau serviciilor acestora. Ar trebui să utilizați Serviciile noastre ca punct de plecare pentru identificarea organizațiilor care oferă produsele și serviciile de care aveți nevoie, apoi să efectuați propriile cercetări pentru a vă asigura că furnizorii de servicii pe care îi alegeți pentru a face afaceri sunt potriviți pentru dumneavoastră.

 

  1. Furnizori

 

Dacă sunteți de acord cu Termenii în numele unei companii sau al unei alte entități juridice, declarați și garantați că aveți autoritatea de a lega acea companie sau altă entitate juridică de Termeni și, în acest caz, „dumneavoastră” și „dumneavoastră” se referă la acea companie sau altă entitate.

 

În calitate de Furnizor, recunoașteți că nu vă vom susține pe dumneavoastră sau produsele sau serviciile dumneavoastră. Nu suntem în niciun fel responsabili pentru a vă ajuta să ajungeți la un acord cu membrii. Nu suntem responsabili pentru a vă asista în furnizarea de bunuri și servicii către Membri. Calitatea de membru sau abonamentul dvs. la Serviciile noastre nu poate fi transferat sau vândut unei alte părți.

 

În calitate de furnizor, trebuie să indicați numele adevărat și corect al afacerii dvs. pe Servicii. În cazul în care există o modificare a denumirii afacerii respective, vânzătorii trebuie să actualizeze prompt serviciile și este posibil să fie nevoie să furnizeze documente suplimentare pentru a dovedi schimbarea denumirii. Vânzătorii care se angajează în vânzarea de bunuri și servicii trebuie să dețină o licență valabilă de operare comercială, după caz. În cazul în care dumneavoastră sau compania dumneavoastră trece printr-o dizolvare, fuziune sau o altă schimbare semnificativă a personalului (de exemplu, vânzarea companiei), atunci noi, la discreția noastră, avem dreptul de a determina dacă să menținem activ, să transferăm sau să închidem contul dumneavoastră, inclusiv tot conținutul asociat anterior cu acest cont.

 

Putem oferi diferite tipuri de abonamente sau de abonamente plătite și gratuite. De exemplu, putem oferi abonamente „Basic”, „Free Trial”, „Lite” sau alte tipuri de abonamente neplătite ale furnizorilor. Aceste abonamente de furnizor neplătite nu garantează niciun fel de plasare a publicității sau alte beneficii. Ne rezervăm dreptul de a modifica termenii sau de a anula orice astfel de abonamente de furnizor neplătite. De asemenea, putem oferi abonamente sau abonamente pentru care un furnizor plătește („Abonamente plătite”). Termenii și condițiile suplimentare descrise în Termenii de achiziție se aplică acestor abonamente plătite și fac parte din Termeni prin referință. În cazul în care există un conflict între Termeni și termenii pentru orice serviciu oferit pe sau prin intermediul Serviciilor, cum ar fi Abonamentele plătite, acești din urmă termeni vor prevala în ceea ce privește utilizarea de către dvs. a acelei părți a Serviciilor.

 

  1. Suntem un loc neutru

 

În calitate de Utilizator, recunoașteți că nu suntem un furnizor de produse sau servicii, un vânzător sau un reprezentant al vreunui furnizor. Noi și Serviciile funcționăm doar ca un loc neutru și un centru de compensare digitală unde utilizatorii se pot conecta pentru anumite tipuri de servicii sau produse. Nu suntem implicați sau nu suntem parte la tranzacția reală dintre utilizatori. Prin urmare, nu avem niciun control asupra existenței, calității, acurateței, siguranței sau legalității tranzacțiilor care au loc în cadrul serviciilor noastre sau asupra acurateței listelor vânzătorilor. Nu avem niciun control asupra capacității Vânzătorilor de a furniza articole sau de a presta servicii sau asupra capacității Membrilor de a plăti pentru orice bunuri și servicii. Nu facem nicio declarație sau garanție și nu suntem răspunzători sau responsabili pentru acțiunile sau inacțiunile utilizatorilor noștri.

 

  1. Politica de nediscriminare

 

Dorim ca toți utilizatorii să se simtă bineveniți și incluși în Serviciile noastre. În consecință, interzicem discriminarea împotriva Utilizatorilor, oaspeților sau Reprezentanților noștri (așa cum sunt definiți mai jos) pe baza rasei, culorii, religiei, sexului, originii naționale, strămoșilor, etniei, statutului de imigrant, dizabilității, statutului marital, familial, de sarcină, orientării sexuale, identității de gen, expresiei de gen, statutului de veteran sau de cetățean, vârstei sau oricărei alte caracteristici protejate în conformitate cu legislația federală, regională, de stat sau locală aplicabilă. O astfel de discriminare include, dar nu se limitează la, refuzul de a furniza sau de a accepta servicii sau orice alt comportament care ține cont în mod necorespunzător de aceste caracteristici. Această interdicție se aplică la postarea de conținut discriminatoriu, cum ar fi recenzii sau postări pe forum, pe Servicii. Vom lua, la discreția noastră, măsuri pentru a pune în aplicare această politică, până la și inclusiv suspendarea din Serviciile noastre a acelor furnizori și membri care încalcă această politică. Dacă vă confruntați cu discriminare din partea oricărui membru sau furnizor, vă rugăm să contactați serviciul de asistență la office@bestwedding.ro, cu subiectul „Politica de nediscriminare”, astfel încât să putem investiga și să luăm măsurile corespunzătoare.

 

Ne rezervăm dreptul de a suspenda accesul oricărui Utilizator la Servicii și de a anula contractul oricărui Furnizor care încalcă aceste reguli sau care se angajează într-un comportament ofensator și dăunător, inclusiv un comportament care șochează, insultă sau jignește comunitatea și moralitatea și decența publică, inclusiv prin comentarii rasiste, discriminatorii sau ofensatoare pe proprietățile noastre și în altă parte sau prin acțiuni care ar tinde să ne dea o imagine proastă.

 

  1. Aspecte jurisdicționale

 

Noi controlăm și operăm Serviciile din facilitățile noastre din România și, dacă nu se specifică altfel, materialele afișate pe Servicii sunt prezentate exclusiv în scopul promovării produselor și serviciilor disponibile în România, teritoriile, posesiunile și protectoratele sale. Nu declarăm că materialele de pe Servicii sunt adecvate sau disponibile pentru utilizare în alte locații. Dacă alegeți să accesați Serviciile din alte locații, sunteți responsabil pentru respectarea legilor locale, dacă și în măsura în care legile locale sunt aplicabile. Companiile noastre afiliate au Site-uri web care sunt destinate să deservească multe alte țări din lume. Vă rugăm să consultați Bodas.net pentru acces la site-uri axate pe Europa, America Latină, Canada și India.

 

  1. Conturi, parole și securitate

 

Pentru a accesa anumite caracteristici sau zone ale Serviciilor, este posibil să vi se ceară să vă înregistrați și să vă creați un cont. Sunteți de acord să furnizați informații adevărate, exacte, actuale și complete despre dumneavoastră, așa cum vi se solicită în formularul de înregistrare sau de conectare aplicabil, și sunteți responsabil pentru actualizarea acestor informații (aceasta include informațiile dumneavoastră de contact, astfel încât să vă putem contacta în mod fiabil). În plus, este posibil ca anumite caracteristici ale Serviciilor să fie disponibile numai pentru Utilizatorii noștri înregistrați. Pentru a accesa aceste zone ale Serviciilor, vi se va cere să vă autentificați folosind numele de utilizator și parola dumneavoastră. Sunteți responsabil pentru toate activitățile care au loc atunci când Serviciile sunt accesate prin intermediul contului dumneavoastră, indiferent dacă sunt autorizate de dumneavoastră sau nu.

Prin urmare, dacă vă creați un cont, asigurați-vă că vă protejați confidențialitatea parolei contului. Nu suntem răspunzători pentru nicio pierdere sau pagubă care rezultă din neprotejarea parolei sau a informațiilor despre contul dvs.

 

  1. Confidențialitate

 

Politica noastră de confidențialitate descrie modul în care gestionăm informațiile pe care ni le furnizați atunci când utilizați Serviciile noastre. Înțelegeți că, prin utilizarea Serviciilor, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea (așa cum se prevede în Politica de confidențialitate) acestor informații, inclusiv cu prelucrarea și utilizarea de către noi și de către afiliații noștri. În măsura în care interacționați direct cu un furnizor prin intermediul Serviciilor noastre, vă supuneți Politicii de confidențialitate a acestuia în legătură cu astfel de interacțiuni.

 

  1. Reguli de utilizare a serviciilor

 

Trebuie să respectați toate legile și obligațiile contractuale aplicabile atunci când utilizați Serviciile. Prin utilizarea Serviciilor, sunteți, de asemenea, de acord să respectați regulile prezentate mai jos.

 

Utilizatorii serviciilor

 

În calitate de Utilizator al Serviciilor, sunteți de acord în mod expres să nu:

 

  • Să creați un cont în numele unei alte persoane sau entități, să creați mai multe conturi, să folosiți contul altei persoane sau să vă dați drept altă persoană sau entitate;
  • Utilizarea Serviciilor în orice scop ilegal sau interzis de acești Termeni, sau pentru a solicita desfășurarea oricărei activități ilegale sau a altor activități care încalcă drepturile noastre sau ale altora;
  • Să restricționeze sau să împiedice alți utilizatori să utilizeze și să se bucure de Servicii;
  • „Recoltarea”, „răzuirea”, „capturarea în flux” sau colectarea de informații din Servicii utilizând un instrument software automatizat (inclusiv, dar fără a se limita la utilizarea de roboți, păianjeni sau mijloace similare) sau manual, în masă (cu excepția cazului în care v-am acordat permisiunea scrisă separată de a face acest lucru); Aceasta include, de exemplu, informații despre alți utilizatori ai Serviciilor și informații despre ofertele, produsele, serviciile și promoțiile disponibile pe sau prin intermediul Serviciilor;
  • Ocolirea sau ingineria inversă a Serviciilor sau a sistemelor noastre sau pentru a obține acces neautorizat la orice zonă a Serviciilor sau la orice alte sisteme sau rețele conectate la Servicii, sau la oricare dintre serviciile oferite pe sau prin intermediul Serviciilor care nu sunt destinate accesului dumneavoastră, prin hacking, „extragerea” de parole sau orice alte mijloace nelegitime;
  • Să întreprindeți orice acțiune care impune o sarcină nerezonabilă sau disproporționat de mare asupra infrastructurii Serviciilor sau a sistemelor sau rețelelor noastre, sau a oricăror sisteme sau rețele conectate la Servicii, inclusiv prin „inundarea” Serviciilor cu cereri;
  • Utilizați Serviciile pentru a obține informații concurențiale despre noi, Serviciile sau orice produs oferit prin intermediul Serviciilor sau pentru a completa în alt mod cu noi sau cu afiliații noștri, sau pentru a utiliza informațiile de pe Servicii pentru a crea sau vinde un produs sau informații similare;
  • Manipulați sau falsificați identificatori pentru a deghiza originea oricăror informații postate pe Servicii sau furnizate în alt mod către noi sau către angajații noștri;
  • Utilizați Serviciile pentru a promova spamming, scrisori în lanț sau alte comunicări nesolicitate; sau
  • Să se angajeze în tactici sau să direcționeze sau să încurajeze alte persoane să încerce să ocolească Serviciile sau sistemele noastre pentru a evita să respecte oricare dintre politicile noastre aplicabile, inclusiv acești Termeni, să plătească taxele aplicabile sau să respecte alte obligații contractuale, dacă este cazul.

 

Furnizori

 

Dacă sunteți un furnizor, sunteți de acord în mod expres să nu:

 

  • Să încălcați orice legi, statute, ordonanțe și reglementări naționale și internaționale aplicabile privind utilizarea Serviciilor și listarea, expedierea, transportul și solicitarea de oferte de expediere și transport de articole;
  • Includeți text promoțional sau aprobări în numele magazinului dvs. sau în imaginea (imaginile) din vitrină;
  • descurajarea, fie prin intermediul Serviciilor, fie în alt mod, a oricărui Membru de a angaja alți Furnizori de Servicii; sau
  • să „vindeți” clienți potențiali ai Membrilor (adică să luați clienții potențiali ai Membrilor care v-au fost furnizați și să îi transferați altor persoane care nu sunt Furnizori ai Serviciilor).

 

Ne rezervăm dreptul de a suspenda accesul oricărui utilizator la servicii și/sau de a anula contractul oricărui utilizator care încalcă aceste reguli.

 

  1. Protecția conținutului de proprietate intelectuală

 

Serviciile noastre conțin material protejat prin drepturi de autor, invenții, know-how, material de metode de afaceri potențial brevetabil, logo-uri de design, fraze, nume, logo-uri, cod HTML și/sau alte coduri și/sau scripturi de calculator (denumite colectiv „Conținut de proprietate intelectuală”). Cu excepția cazului în care se indică altfel și/sau se furnizează în conformitate cu o licență de la o terță parte, Conținutul de proprietate intelectuală este proprietatea noastră exclusivă, iar noi ne păstrăm toate drepturile, interesele și titlurile aferente acestuia. De asemenea, revendicăm drepturi de proprietate în conformitate cu legile privind drepturile de autor și mărcile comerciale în ceea ce privește „aspectul”, „senzația”, „aspectul” și „funcția grafică” a acestor Servicii, inclusiv, dar fără a se limita la combinațiile de culori, sunetele, aspectul și designul acestora.

 

Puteți utiliza Serviciile (inclusiv orice conținut și materiale incluse în Servicii) pentru uz personal, necomercial, dar nu le puteți utiliza în scopuri comerciale. Nu aveți voie să modificați, copiați, reproduceți, republicați, încărcați, postați, transmiteți, traduceți, vindeți, creați lucrări derivate, exploatați sau distribuiți în orice mod sau mediu (inclusiv prin e-mail sau alte mijloace electronice) niciun material din Servicii, cu excepția cazului în care sunteți autorizat în mod explicit în acești Termeni. Nu aveți voie să încadrați sau să creați un link către Servicii fără permisiunea noastră prealabilă scrisă.

 

Serviciile conțin mărci comerciale, nume comerciale, mărci comerciale, mărci de servicii, nume de domenii sau alte indicii de proprietate (denumite în mod colectiv „Mărcile”) deținute sau licențiate pentru utilizare de către noi, inclusiv, dar fără a se limita la, CARPATASOFT, BESTWEDDING. Cu excepția cazului în care se convine altfel în scris, sunteți de acord că niciun drept, proprietate, licență, permisiune sau interes de orice fel în sau pentru Mărci nu este sau nu se intenționează să fie acordat sau transferat sau dobândit de către dvs. în urma executării, executării sau neexecutării Termenilor sau a oricărei părți a acestora. Nu veți contesta sau nega în niciun fel validitatea, dreptul nostru de proprietate sau licența de utilizare a mărcilor și nu veți încuraja sau ajuta pe alții, direct sau indirect, să facă acest lucru, pe durata de valabilitate a Termenilor și ulterior. Nu veți utiliza Mărcile sau alte mărci similare în niciun mod care să le diminueze valoarea sau să le afecteze reputația.

 

Nu veți utiliza sau înregistra niciun nume de domeniu, marcă comercială sau marcă de serviciu care este identică sau similară cu oricare dintre mărci.

 

  1. Conținutul trimis de utilizatori

 

Serviciile pot oferi Utilizatorilor posibilitatea de a trimite sau posta informații în cadrul Serviciilor și de a împărtăși informații cu alți Utilizatori prin intermediul panourilor de mesaje, al anunțurilor și listelor furnizorilor și prin alte mijloace. Sunteți de acord să folosiți bunul simț și buna judecată atunci când realizați sau postați orice comunicare sau distribuire de informații online.

 

Orice informație trimisă către Servicii prin orice mijloace este „Conținut trimis”.

 

Prin postarea Conținutului trimis, declarați și garantați în mod expres următoarele: (i) sunteți proprietarul, cu toate drepturile aferente, al oricărui și al întregului Conținut trimis; sau (ii) sunteți beneficiarul legitim și de drept al unei licențe mondiale, fără redevențe, perpetue, irevocabile, sublicențiabile și neexclusive pentru utilizarea, distribuirea, reproducerea și distribuirea Conținutului trimis. De asemenea, declarați și garantați că toate persoanele și entitățile care au legătură cu Conținutul trimis și toate celelalte persoane și entități ale căror nume, voci, fotografii, asemănări, lucrări, servicii și materiale au fost utilizate în Conținutul trimis sau în exploatarea acestuia au autorizat utilizarea numelor, vocilor, fotografiilor, asemănărilor, performanțelor și datelor biografice în legătură cu publicitatea, promovarea, comerțul și alte tipuri de exploatare a Conținutului trimis și a drepturilor acordate prin prezenta.

 

Utilizatorii sunt singurii responsabili pentru Conținutul trimis. Noi nu controlăm Conținutul trimis de utilizatori. Nu suntem un editor al Conținutului trimis și nu suntem responsabili pentru acuratețea sau legalitatea acestuia. Vă asumați responsabilitatea legală și ne veți despăgubi pentru toate responsabilitățile, pierderile sau daunele suferite ca urmare a Conținutului trimis de dumneavoastră.

 

  1. Licența noastră pentru conținutul trimis

 

Prin postarea Conținutului trimis în orice parte a Serviciilor, acordați în mod automat și declarați și garantați că aveți dreptul de a ne acorda o licență irevocabilă, perpetuă, neexclusivă, neexclusivă, transferabilă, complet plătită, fără redevențe, la nivel mondial (cu dreptul de a acorda sublicențe la mai multe niveluri) pentru a utiliza, copia, executa public, afișa public, reformat, tradus, extras (în întregime sau parțial) și distribuit un astfel de Conținut trimis în orice scop și în orice format în cadrul sau în legătură cu Serviciile, activitatea noastră sau promovarea acestora, pentru a pregăti lucrări derivate sau pentru a încorpora un astfel de Conținut trimis în alte lucrări, precum și pentru a acorda și autoriza sublicențe pentru cele de mai sus. În plus, prin furnizarea de Conținut transmis, ne autorizați să folosim numele, vocile, fotografiile, asemănările, performanțele și datele biografice incluse în sau asociate cu orice Conținut transmis în legătură cu publicitatea, promovarea, comerțul și alte tipuri de exploatare a Conținutului transmis și a drepturilor acordate prin prezenta. Recunoașteți că putem păstra copii arhivate ale Conținutului trimis și putem continua să folosim Conținutul trimis în legătură cu orice materiale care au fost create înainte de eliminarea Conținutului trimis, în conformitate cu licența descrisă mai sus.

 

Întotdeauna dorim să primim mesaje și feedback de la utilizatorii noștri și salutăm orice comentarii cu privire la Servicii. Toate ideile, sugestiile, comentariile sau propunerile pe care ni le trimiteți (denumite colectiv, „Prezentări”) sunt în întregime voluntare și vom fi liberi să folosim aceste Prezentări după cum considerăm necesar și fără nicio obligație sau compensație față de dumneavoastră.

 

  1. Reguli privind trimiterea de conținut

 

Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteți de acord să nu publicați niciun Conținut trimis despre care știți că este incorect sau neactual.

 

De asemenea, sunteți de acord să nu postați Conținut trimis sau să întreprindeți orice acțiune care:

 

  • Poate crea un risc de vătămare, pierdere, vătămare fizică sau psihică, stres emoțional, deces, invaliditate, desfigurare sau boală fizică sau psihică pentru dumneavoastră, orice altă persoană sau orice animal;
  • Este frauduloasă, vulgară, obscenă, ilegală, abuzivă, ofensatoare din punct de vedere rasial sau etnic, defăimătoare, care încalcă, încalcă drepturile personale de confidențialitate sau de publicitate, este hărțuitoare sau amenințătoare din punct de vedere sexual sau de altă natură, tactici de vânzare sub presiune, umilitoare pentru alte persoane (în mod public sau în alt mod), calomnioasă, amenințătoare, extrem de coercitivă, profană sau dăunătoare pentru orice utilizator sau încalcă în vreun fel Politica de nediscriminare stabilită în prezentul document;
  • creează răspundere pentru noi în orice mod;
  • încalcă sau ne poate determina să încălcăm orice lege, statut, ordonanță sau regulament aplicabil sau încurajează un comportament criminal;
  • Scanează sau testează vulnerabilitatea sau securitatea Serviciilor noastre sau a sistemului în cadrul căruia funcționează sau implică încărcarea sau inserarea oricărui limbaj de programare sau cod în sau pe Serviciile noastre;
  • Conține informații personale pe care nu doriți să le faceți publice sau să fie afișate în conformitate cu setările aplicabile pe care le indicați sau care conțin informații personale ale unei alte persoane sau care încalcă în alt mod confidențialitatea altei persoane;
  • Conține orice informații (cum ar fi informații privilegiate, informații de proprietate sau confidențiale) pe care nu aveți dreptul să le puneți la dispoziție din cauza unui contract, a unei obligații fiduciare sau a aplicării legii;
  • face publicitate pentru produsele sau serviciile altora sau conține linkuri către site-uri web ale unor terțe părți sau solicită afaceri pentru alte produse sau servicii decât cele oferite și promovate în cadrul Serviciilor.
  • Conține orice hardware sau software de calculator, viruși, cai troieni, viermi, spyware sau orice alt program de calculator care poate interfera cu funcționarea Serviciilor noastre sau a sistemelor noastre și care poate crea sau impune o povară sau o sarcină mare asupra Serviciilor sau sistemelor noastre; sau
  • încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale unei terțe părți, inclusiv, dar fără a se limita la drepturi de autor, brevete sau mărci comerciale.

 

Ne rezervăm dreptul, dar nu avem obligația de a monitoriza, elimina sau restricționa orice Conținut trimis din orice motiv, inclusiv, fără limitare, dacă Conținutul trimis încalcă acești Termeni sau este inadecvat, după cum se stabilește la discreția noastră.

 

Sunteți de acord că orice acțiune sau inacțiune din partea noastră sau a directorilor, directorilor, acționarilor, părinților, filialelor, angajaților, consultanților, afiliaților, partenerilor, agenților sau reprezentanților noștri (colectiv, „Reprezentanții” noștri) pentru a preveni, restricționa, repara sau reglementa Conținutul trimis sau pentru a implementa alte măsuri de aplicare a legii împotriva oricărui Conținut trimis, este întreprinsă în mod voluntar și cu bună credință. Reprezentanții noștri pot modera Conținutul trimis, comportamentul și respectarea acestor Termeni la discreția noastră, dar nu au autoritatea de a face angajamente, promisiuni sau declarații obligatorii în numele nostru.

 

Sunteți de acord în mod expres că Reprezentanții noștri și orice altă persoană autorizată să acționeze în numele nostru nu vor fi în niciun caz răspunzători ca urmare a oricărei declarații că vom restricționa sau nu vom restricționa sau repara orice Conținut trimis, comportament sau încălcare potențială sau presupusă a Termenilor.

 

  1. Instrumente și modificări ale serviciilor

 

Serviciile oferă utilizatorilor mai multe instrumente (denumite colectiv „Instrumente de utilizator”), dintre care unele sunt furnizate de terțe părți. Nu suntem răspunzători pentru disponibilitatea, adecvarea sau eficiența niciunuia dintre aceste Instrumente de utilizator, indiferent dacă sunt furnizate de o terță parte sau nu.

 

Pentru a optimiza funcționarea Serviciilor, testăm și dezvoltăm în mod constant Serviciile și serviciile oferite prin intermediul acestora. Ne rezervăm dreptul de a modifica sau de a întrerupe orice Instrumente de utilizator sau alte servicii sau caracteristici furnizate în cadrul Serviciilor în orice moment și fără avertisment. Sunteți de acord că putem face astfel de schimbări și le putem anula sau modifica în orice moment, fără preaviz.

 

Nu suntem răspunzători pentru datele pe care le pierdeți ca urmare a unei funcționări defectuoase a Instrumentelor de utilizator sau a Serviciilor sau din orice alt motiv sau pentru orice daune indirecte care rezultă din astfel de pierderi de date. Ar trebui să păstrați întotdeauna o copie de rezervă a tuturor acestor informații pe computerul dumneavoastră și pe suport de hârtie.

 

  1. Taxe și plăți

 

Nu există taxe minime pentru ca utilizatorii să se alăture serviciilor noastre. Sunt disponibile servicii opționale cu plată, dar participarea nu este obligatorie.

 

Membrii: În prezent, nu există servicii cu plată pentru o mare parte din serviciile noastre. Este posibil să oferim servicii opționale cu plată, care pot include servicii furnizate de terți. Utilizarea de către dvs. a unor astfel de servicii va fi supusă oricăror termeni și condiții suplimentare aplicabile, care pot include termenii și condițiile terților, iar în astfel de circumstanțe, terții, și nu noi, sunt responsabili pentru livrarea bunurilor achiziționate sau pentru efectuarea serviciilor rezervate, precum și pentru emiterea oricăror rambursări aplicabile. Cardul dvs. de credit nu va fi debitat decât dacă și până când nu sunteți de acord să folosiți acel serviciu cu plată și/sau să suportați o taxă cu noi. Taxa și momentul plăților pentru serviciul pe bază de taxe vor fi descrise separat ca parte a serviciului pe bază de taxe aplicabil.

 

De asemenea, furnizăm abonamente de servicii personalizate pentru site-uri web de nuntă sau alte servicii similare în tranșe anuale și servicii conexe („SPSW”). Ocazional, pot apărea întreruperi ale serviciului, timpii de nefuncționare sau întreruperi ale funcționalității pe care nu le putem controla. În cazul în care apar astfel de întreruperi, timpii de nefuncționare sau întreruperi, vom depune eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a ajuta la restabilirea serviciului cât mai curând posibil. Nu suntem răspunzători sau responsabili pentru daune în cazul în care apar astfel de întreruperi. În măsura în care este disponibil, vom înregistra domeniul pentru SPSW-ul dumneavoastră și vom acționa doar în calitate de reprezentant al dumneavoastră. Orice responsabilitate și răspundere asociată cu numele de domeniu SPSW sau cu conținutul de pe domeniu vă aparține. Ne rezervăm dreptul de a respinge în orice moment (de exemplu, în momentul selecției sau în orice moment ulterior), de a abandona sau de a transfera (inclusiv în numele dvs.) orice domeniu și/sau site de nunți în cazul în care primim o notificare că domeniul încalcă sau se presupune că încalcă orice drept al unei terțe părți sau din orice alt motiv. După selectarea unui nume de domeniu, este posibil să dureze aproximativ douăzeci și patru (24) de ore lucrătoare pentru ca site-ul dvs. să poată fi vizualizat online (deși noi nu oferim nicio garanție în acest sens). În cazul în care domeniul selectat expiră, site-ul web al nunții va reveni la un subdomeniu selectat de Companie la discreția sa exclusivă.

 

Donații în numerar. În plus față de și fără a limita nimic din ceea ce este conținut în prezentul document sau în Politica de confidențialitate, dacă utilizați orice funcție de donații în numerar sau un produs sau serviciu similar (fiecare, un „Serviciu de donații în numerar”), sunteți de acord cu următoarele:

 

  • Serviciile oferă linkuri și interfețe către procesatori de plăți terți, cum ar fi Stripe („Procesatori de plăți”), care pot permite Utilizatorilor (de exemplu, invitați la nuntă și alți donatori de cadouri) (fiecare, un „Donator de cadouri”) să trimită fonduri către alți Utilizatori (de exemplu, cupluri sau reprezentanții sau persoanele desemnate de aceștia) sau terțe părți (de exemplu, organizații caritabile selectate de un Utilizator) (fiecare dintre acestea din urmă, un „Beneficiar”). Recunoașteți că, deși furnizăm linkuri către astfel de procesatori de plăți, nu controlăm și nu suntem responsabili pentru plățile efectuate sau primite prin intermediul acestor procesatori de plăți Orice utilizare a serviciilor procesatorilor de plăți de către dvs.: (i) poate fi supusă taxelor stabilite de procesatorul de plăți, (ii) este pe propriul dvs. risc, (iii) este supusă acordului dvs. că nu suntem responsabili pentru transferurile de fonduri sau orice altceva care rezultă din sau este legat de serviciile furnizate de un procesator de plăți sau de o terță parte și (iv) este supusă acestor Termeni. Orice utilizare a unui astfel de Serviciu de donații în numerar poate fi, de asemenea, supusă acceptării de către Utilizator a oricăror termeni și condiții suplimentare dezvăluite de noi sau furnizate în alt mod de către orice terț (inclusiv un Procesator de plăți).
  • Utilizatorii recunosc că trimit plata direct către Beneficiar (prin intermediul unui serviciu de plată terță parte sau prin orice altă metodă de plată) și, prin urmare, nu suntem responsabili pentru plăți pierdute, furt de identitate, fraudă sau rambursări.
  • Pentru ca un Beneficiar să primească numerar sau altă plată de la un Utilizator, Beneficiarul va trebui să se conecteze la contul său de plată cu o plată terță parte În plus, fiecare Utilizator va completa fiecare formular, document și câmp de intrare online în legătură cu un Serviciu de donații în numerar și declară și garantează că toate aceste informații furnizate în cadrul acestuia vor fi adevărate, corecte și complete.
  • Serviciul Cash Gifting este o caracteristică oferită ca o facilitate pentru Fără a limita orice alte drepturi pe care le avem stabilite în prezentul document, ne rezervăm dreptul de a suspenda, rezilia, îngheța sau închide orice cont în conformitate cu termenii din secțiunea „Suspendarea sau încetarea accesului” de mai jos. Conturile pot fi înghețate la discreția exclusivă a noastră sau a furnizorului de servicii terț până la efectuarea unei revizuiri și confirmarea validității contului.

 

Furnizori: Furnizorii cu conturi valide de furnizor pot opta pentru servicii suplimentare cu plată („Servicii Premium”). Aceste servicii Premium vor face obiectul unor condiții suplimentare.

 

Putem adăuga noi servicii pentru taxe și tarife suplimentare sau putem adăuga sau modifica taxele și tarifele pentru serviciile existente, în orice moment, la discreția noastră. Pentru a optimiza Serviciile, testăm în mod constant noi inițiative și oferte de produse și putem modifica funcționarea Serviciilor, inclusiv ordinea și modul în care apar reclamele pe acestea, modul în care sunt furnizate serviciile și modul în care sunt facturate serviciile pentru noii clienți. Sunteți de acord cu faptul că putem testa, implementa, elimina sau modifica caracteristici ale Serviciilor în orice moment și fără notificare prealabilă.

 

Plăți pentru programele cu plată. Dacă optați pentru un program cu plată, ne autorizați în mod irevocabil și expres să debităm sau să creditam, după caz, orice sumă de bani în contul pe care l-ați identificat. Sunteți de acord că este responsabilitatea dvs. să păstrați un card de credit valabil și neexpirat în dosarul nostru în timp ce vă implicați în activități bazate pe taxe în cadrul Serviciilor noastre. Sunteți de acord că, dacă nu păstrați un card valabil și neexpirat în dosarul nostru în timpul oricărei încercări de facturare, puteți fi supus dobânzilor și penalităților enumerate mai jos, iar noi putem suspenda sau rezilia accesul dvs. la orice astfel de program bazat pe taxe în cazul în care nu efectuați plata.

 

Ne autorizați în mod irevocabil și expres să reținem orice sumă de bani și/sau să debităm orice sumă de bani din orice cont pe care l-ați identificat pentru orice debit înapoi, taxe, costuri, deduceri, ajustări și orice alte sume datorate nouă. Ne rezervăm drepturile la toate acțiunile și căile de atac în legătură cu orice sume de bani care ne sunt datorate. Ne veți despăgubi, apăra și ne veți exonera de răspundere pentru orice reclamații, cereri sau cauze de acțiune pe care le vom întreprinde față de orice cont identificat în conformitate cu această secțiune.

 

Politici de facturare. Sunteți responsabil pentru plata tuturor taxelor aplicabile, așa cum sunt stabilite în orice acord încheiat (i) prin intermediul Serviciilor (inclusiv pentru orice aplicație mobilă sau bunuri sau servicii furnizate de un furnizor unui membru (un „Serviciu furnizat de utilizator”) sau (ii) prin clic pe o altă proprietate digitală sau aplicație mobilă care necesită plată, precum și a taxelor aplicabile asociate Serviciilor, în timp util și cu o metodă de plată validă. Cu excepția cazului în care declarăm în scris altfel, toate taxele și tarifele sunt nerambursabile și toate taxele sunt cotate în dolari români. Toate plățile trebuie să fie efectuate prin metodele specificate în cadrul Serviciilor. Dacă doriți să folosiți un alt card de debit sau de credit sau dacă există o schimbare în validitatea sau data de expirare a cardului de debit sau de credit, sau dacă credeți că cineva a accesat Serviciile folosind numele de utilizator și parola dumneavoastră fără autorizarea dumneavoastră, trebuie să contactați office@bestwedding.ro.

 

Taxe neplătite. Dacă, din orice motiv, orice taxe pe care ni le datorați nu au fost primite sau nu au fost realizate în vreun fel de noi („Taxe neplătite”), sunteți de acord să plătiți imediat aceste taxe neplătite. În plus, putem percepe o dobândă, în valoare de 2,0% pe lună (sau suma maximă permisă de lege), pentru orice sold neplătit al contului pe care îl mențineți. Orice plăți parțiale efectuate de utilizatori vor fi aplicate mai întâi la cele mai recente taxe datorate nouă, inclusiv dobânda. Ne rezervăm dreptul de a renunța sau de a reduce în orice moment la valoarea oricăror taxe neplătite, penalități sau dobânzi. De asemenea, sunteți de acord să plătiți orice onorarii de avocat și alte costuri de colectare suportate de noi cu privire la orice Taxe neplătite. De asemenea, sunteți de acord și ne autorizați, la discreția noastră exclusivă, să facem rapoartele corespunzătoare către agențiile de raportare a creditelor, instituțiile financiare, agențiile fiscale și autoritățile de aplicare a legii și să cooperăm cu acestea în orice investigație sau urmărire penală rezultată.

Fără a aduce atingere celor de mai sus, Compania este de acord că nu va percepe comisioane de întârziere sau dobânzi pe cardul de credit al unui utilizator.

 

Corectarea greșelilor în plățile către furnizori și membri. Ne rezervăm dreptul de a corecta orice erori de procesare pe care le descoperim. Vom corecta orice erori de procesare prin debitarea sau creditarea metodei de plată utilizate pentru rambursarea sau rambursarea eronată. Utilizatorii se vor adresa exclusiv altor utilizatori (inclusiv vânzătorilor) pentru a rezolva orice erori de plată făcute de un astfel de utilizator, iar noi nu vom avea nicio răspundere pentru astfel de erori.

 

Plăți și procesatori de plăți terți. Achizițiile efectuate prin intermediul Serviciilor (inclusiv pentru orice Serviciu furnizat de utilizator) pot fi procesate prin intermediul unui procesator de plăți terț sau al unui alt furnizor de servicii de plată (fiecare, un „Procesator de plăți”). Dacă este cazul, atunci când introduceți informațiile de plată, este posibil să vi se furnizeze o notificare care să vă îndrume către termenii de utilizare și politica de confidențialitate a respectivului procesator de plăți. Toate plățile sunt guvernate de termenii de utilizare și de politica de confidențialitate a procesatorului de plăți.

 

Relația dintre părți. Utilizatorul în cauză, și nu noi, este responsabil pentru livrarea bunurilor achiziționate sau pentru furnizarea de servicii. Dacă dumneavoastră, în calitate de utilizator, alegeți să încheiați o tranzacție cu un alt utilizator, sunteți de acord și înțelegeți că vi se va cere să încheiați un acord cu respectivul utilizator și să acceptați orice termeni sau condiții care pot fi impuse de respectivul utilizator. În calitate de Utilizator, recunoașteți și sunteți de acord că dumneavoastră, și nu noi, veți fi responsabil pentru îndeplinirea obligațiilor unor astfel de acorduri, cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres în Termeni.

 

Taxele din contul dumneavoastră. Sunteți responsabil pentru toate cheltuielile efectuate în contul dvs. de către dvs. sau de către oricine vă folosește contul. În cazul în care metoda dvs. de plată eșuează sau sunteți în întârziere cu sumele datorate, putem colecta taxele datorate folosind alte mecanisme de colectare. Contul dvs. poate fi dezactivat fără a vă anunța dacă plata este scadentă, indiferent de suma în dolari. Sunteți, de asemenea, responsabil pentru plata oricăror taxe impuse pentru utilizarea de către dvs. a Serviciilor sau a oricăror servicii conținute în acestea (inclusiv pentru orice Serviciu furnizat de furnizor), inclusiv, dar fără a se limita la, taxe de vânzare, de utilizare sau de valoare adăugată. În măsura în care suntem obligați să colectăm astfel de taxe, taxa aplicabilă va fi adăugată la contul dvs. de facturare.

 

Autorizare; procesarea plăților. Ne autorizați în mod expres să debităm sau să acredităm orice sumă de bani din metoda de plată pe care ați ales-o. Autorizarea de a debita contul ales de metoda de plată va rămâne în vigoare până când veți anula sau modifica preferințele dvs. în cadrul Serviciilor; cu condiția, totuși, ca o astfel de notificare să nu afecteze taxele trimise înainte ca noi să putem acționa în mod rezonabil. Furnizorul va fi responsabil pentru toate taxele asociate cu procesarea metodei de plată, inclusiv procesarea plății și taxele bancare asociate.

 

Reînnoirea automată a abonamentului („Reînnoire automată”). Dacă sunteți un vânzător și încheiați cu noi un acord privind Termenii de achiziție (TOP)/Termenii de vânzare (TOS), vor prevala toți termenii din acele documente TOP /TOS referitoare la reînnoirea automată sau lipsa explicită a acestora. În absența unor astfel de termeni, abonamentele furnizorilor se pot reînnoi automat pentru perioade succesive. Fără a limita cele de mai sus, dacă vă înscrieți, faceți un upgrade sau vă reînnoiți calitatea de membru, sunteți înscris automat în programul nostru de reînnoire automată, cu excepția cazului în care se specifică altfel în termenii sau acordul aplicabil. Acest lucru înseamnă că, dacă nu se specifică altfel în termenii sau acordul aplicabil, vom percepe metoda de plată selectată de dvs. la începutul fiecărei noi perioade de afiliere și pe parcursul perioadei de afiliere. Pentru a evita facturarea taxelor pentru perioada de reînnoire la metoda de plată selectată de dvs. trebuie să vă anulați abonamentul înainte de reînnoirea acestuia, așa cum se indică în termenii sau acordul aplicabil. Vă puteți anula abonamentul contactându-ne la support@weddingpro.com. Dacă sunteți înscris într-un plan de plată lunar sau într-un alt plan de plată periodică și decideți să anulați abonamentul în timpul perioadei de abonament, recunoașteți și sunteți de acord că, dacă nu se convine altfel în scris, este posibil să continuați să fiți facturat lunar sau pe baza unui alt plan periodic aplicabil până la data de expirare a abonamentului programată inițial. Termenii de reînnoire a prețurilor pot fi modificați, cu o notificare prealabilă, înainte de începerea următoarei perioade de facturare.

 

15.1. Mesajele text

Prin utilizarea Serviciilor, sunteți de acord ca noi și cei care acționează în numele nostru să vă trimitem, în anumite circumstanțe, mesaje text (SMS) la numărul de telefon pe care ni l-ați furnizat. Aceste mesaje pot include mesaje operaționale privind utilizarea de către dvs. a Serviciilor, precum și mesaje de marketing sau alte mesaje promoționale. Este posibil să nu puteți utiliza Serviciile fără a fi de acord să primiți mesaje text operaționale. Utilizatorii Serviciilor vă pot trimite, de asemenea, mesaje text prin intermediul Serviciilor.

 

Puteți renunța în orice moment la primirea mesajelor de marketing prin SMS, trimițând STOP la orice mesaj de la noi sau trimițând un e-mail la office@bestwedding.ro, indicând că nu mai doriți să primiți mesaje de marketing, împreună cu numărul de telefon al dispozitivului mobil care primește mesajele. Este posibil să continuați să primiți mesaje text pentru o perioadă scurtă de timp în timp ce procesăm cererea dvs. și, de asemenea, puteți primi mesaje text care să confirme primirea cererii dvs. de renunțare. Dacă nu doriți să primiți mesaje text operaționale de la noi, nu utilizați Serviciile. Mesajele text pot fi trimise utilizând un sistem de apelare telefonică automată. Acordul dvs. de a primi texte de marketing nu este o condiție pentru achiziționarea sau utilizarea Serviciilor. Transportatorii, platformele de mesagerie text, precum și BW și reprezentanții săi nu sunt răspunzători pentru mesajele întârziate sau nelivrate. Dacă schimbați sau dezactivați numărul de telefon pe care ni l-ați furnizat, trebuie să vă actualizați informațiile din contul dvs. pentru a ne ajuta să nu comunicăm din greșeală cu oricine care dobândește vechiul dvs. număr. Pentru alertele SMS și MMS se pot aplica tarifele pentru date și mesaje, indiferent dacă trimiteți sau primiți astfel de mesaje. Vă rugăm să contactați operatorul dvs. de rețea mobilă pentru detalii.

 

 

15.2. Dezvăluirea E-SIGN

Acceptând să primiți mesaje text, sunteți de asemenea de acord cu utilizarea unei înregistrări electronice pentru a vă documenta acordul. Vă puteți retrage consimțământul pentru utilizarea înregistrării electronice trimițând un mesaj la office@bestwedding.ro. Pentru a vizualiza și a păstra o copie a acestei comunicări sau a oricăror informații referitoare la înscrierea dvs. în acest program, veți avea nevoie de (i) un dispozitiv (cum ar fi un computer sau un telefon mobil) cu un browser web și acces la internet și (ii) fie o imprimantă, fie spațiu de stocare pe un astfel de dispozitiv. Pentru o copie gratuită pe hârtie sau pentru a ne actualiza înregistrările noastre cu informațiile dvs. de contact, vă rugăm să ne contactați prin intermediul office@bestwedding.ro cu informațiile de contact și adresa de livrare.

 

  1. Cupoane și reduceri

 

Vă putem permite să primiți cupoane promoționale („Cupoane”) sau alte promoții sau reduceri („Reduceri”) care pot fi folosite pentru a achiziționa bunuri și servicii de la noi sau de la terțe părți („Furnizori de cupoane”). Termeni și condiții suplimentare pot fi conținute pe fiecare cupon sau reducere. Orice încălcare a termenilor și condițiilor va anula Cuponul de reducere. Nu suntem responsabili pentru Cupoane pierdute sau furate. Cupoanele sau Reducerile nu sunt rambursabile în numerar. Doar un singur Cupon sau Reducere pentru fiecare răscumpărare. Un Cupon sau o Reducere este automat nul dacă este interzis prin lege. Un Cupon sau o Reducere nu poate fi folosit pentru alcool, bacșișuri, taxe și orice alte limitări legale. Recunoașteți și sunteți de acord că putem înceta (permanent sau temporar) să furnizăm Cupoanele sau Reducerile către dumneavoastră sau către utilizatori în general, la discreția noastră, fără a vă anunța în prealabil.

 

  1. Declinarea garanțiilor

 

SERVICIILE SUNT FURNIZATE NUMAI ÎN SCOPURI DE DIVERTISMENT, EDUCAȚIONALE ȘI PROMOȚIONALE. BW ȘI PĂRINȚII, FILIALELE SAU ALȚI AFILIAȚI AI ACESTEIA, SAU ORICARE DINTRE DIRECTORII, FUNCȚIONARII, ACȚIONARII, ANGAJAȚII, CONSULTANȚII, PARTENERII, AGENȚII, ALȚI REPREZENTANȚI AI NOȘTRI, SAU FURNIZORII DE CONȚINUT SAU DE SERVICII (DENUMITE „PĂRȚILE LIMITATE”) NU ESTE UN FURNIZOR DE SERVICII DE SĂNĂTATE SAU DE SERVICII DE TELEMEDICINĂ, IAR SERVICIILE NU AU CA SCOP ȘI NU CONSTITUIE CONSILIERE SAU TERAPIE SAU SFATURI MEDICALE, DE SĂNĂTATE, MEDICALE SAU JURIDICE. SUNTEȚI DE ACORD CĂ UTILIZAREA SERVICIILOR SE FACE PE PROPRIUL DVS. RISC. ÎN TIMP CE LE PERMITEM UTILIZATORILOR SĂ COMUNICE ÎNTRE EI, NU SUNTEM RESPONSABILI PENTRU MONITORIZAREA ACESTOR INFORMAȚII ȘI COMUNICĂRI ȘI NU SUNTEM PARTE LA TRANZACȚIILE SAU INTERACȚIUNILE CARE POT AVEA LOC ÎNTRE UTILIZATORI, FIE ONLINE SAU OFFLINE. ÎN PLUS, NU PUTEM ȘI NU DECLARĂM ȘI NU GARANTĂM CĂ VREUN FURNIZOR ESTE LICENȚIAT, CALIFICAT, ASIGURAT SAU CAPABIL SĂ EXECUTE ORICE PRODUS SAU SERVICIU, ȘI NU FACEM NICIO DECLARAȚIE SAU GARANȚIE CU PRIVIRE LA EXPERTIZA, CALIFICĂRILE PROFESIONALE SAU CALITATEA MUNCII ORICĂRUI FURNIZOR , SAU LA ADECVAREA, FIABILITATEA SAU ACURATEȚEA PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR PE CARE LE FURNIZEAZĂ. FURNIZĂM SERVICIILE, INCLUSIV, FĂRĂ A NE LIMITA LA, ORICE CONȚINUT FURNIZAT, AFIȘAT SAU GENERAT PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR SAU ORICE PRODUSE SAU SERVICII COMANDATE SAU FURNIZATE PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR, „AȘA CUM SUNT” ȘI „AȘA CUM SUNT DISPONIBILE”, FĂRĂ NICIO GARANȚIE DE NICIUN FEL, FIE EA EXPRESĂ SAU IMPLICITĂ (INCLUSIV GARANȚII DE VANDABILITATE, DE ADECVARE LA UN ANUMIT SCOP ȘI DE NEÎNCĂLCARE). ACEST LUCRU ÎNSEAMNĂ CĂ NU FACEM NICIO PROMISIUNE CĂ:

 

  • SERVICIILE VOR FI DISPONIBILE LA UN MOMENT DAT,
  • SERVICIILE VOR SATISFACE ORICE CERINȚE PARTICULARE SAU VOR OFERI REZULTATE PARTICULARE,
  • INFORMAȚIILE DIN CADRUL SERVICIILOR VOR FI EXACTE SAU ACTUALIZATE,
  • SERVICIILE SAU INFORMAȚIILE TRANSMISE CĂTRE SAU DE LA ACESTEA SAU STOCATE PE ACESTEA VOR FI SIGURE ÎMPOTRIVA ACCESULUI NEAUTORIZAT,
  • INFORMAȚIILE ȘI CONȚINUTUL PE CARE LE STOCAȚI ÎN CONTUL DVS. SAU PE SERVICII VOR RĂMÂNE RECUPERABILE ȘI NEINTRERUPTE, SAU
  • SERVICIILE VOR FI NEÎNTRERUPTE SAU FĂRĂ ERORI SAU VOR FI LIPSITE DE VIRUȘI SAU ALTE COMPONENTE DĂUNĂTOARE, SAU CĂ DEFECTELE VOR FI CORECTATE.

 

DEȘI ÎNCERCĂM SĂ NE ASIGURĂM CĂ INFORMAȚIILE POSTATE PE SERVICII SUNT CORECTE ȘI ACTUALIZATE, NE REZERVĂM DREPTUL DE A MODIFICA SAU DE A FACE CORECȚII LA ORICARE DINTRE INFORMAȚII (INCLUSIV LA PREȚURI) ÎN ORICE MOMENT. NU PUTEM GARANTA ȘI NU GARANTĂM CORECTITUDINEA, ACTUALITATEA, PRECIZIA, MINUȚIOZITATEA SAU CARACTERUL COMPLET AL INFORMAȚIILOR DISPONIBILE PE SERVICII ȘI NICI NU VOM FI RĂSPUNZĂTORI PENTRU ORICE INEXACTITATE SAU OMISIUNE CU PRIVIRE LA ORICARE DINTRE INFORMAȚIILE FURNIZATE PE SERVICII. NICIUN SFAT, REZULTAT SAU INFORMAȚIE, FIE CĂ ESTE VERBALĂ SAU SCRISĂ, OBȚINUTĂ DE DVS. DE LA NOI SAU PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR NU VA CREA NICIO GARANȚIE CARE NU ESTE FĂCUTĂ ÎN MOD EXPRES ÎN PREZENTUL DOCUMENT. DEȘI DEPUNEM TOATE EFORTURILE PENTRU A GARANTA DISPONIBILITATEA, PREȚUL ȘI CALITATEA ARTICOLELOR VÂNDUTE DE NOI PRIN INTERMEDIUL SERVICIILOR, CIRCUMSTANȚE NEPREVĂZUTE POT JUSTIFICA MODIFICĂRI ÎN ORICE MOMENT, IAR PRODUSELE ȘI SERVICIILE POT VARIA UȘOR ÎN CEEA CE PRIVEȘTE CULOAREA ȘI DIMENSIUNEA.

 

ÎN MĂSURA ÎN CARE O LIMITARE, O EXCLUDERE, O RESTRICȚIE SAU O ALTĂ DISPOZIȚIE STABILITĂ ÎN PREZENTUL DOCUMENT ESTE INTERZISĂ ÎN MOD SPECIFIC DE LEGISLAȚIA APLICABILĂ, ESTE POSIBIL CA O ASTFEL DE LIMITARE, EXCLUDERE, RESTRICȚIE SAU DISPOZIȚIE SĂ NU VI SE APLICE.

 

  1. Răspundere limitată

 

ÎN NICIUN CAZ NOI SAU ORICARE DINTRE PĂRȚILE LIMITATE (AȘA CUM SUNT DEFINITE MAI SUS) NU VOM FI RĂSPUNZĂTORI FAȚĂ DE DUMNEAVOASTRĂ SAU FAȚĂ DE ORICINE ALTCINEVA PENTRU DAUNE DIRECTE, INDIRECTE, PIERDERI DE PROFIT, DAUNE SPECIALE, ACCIDENTALE SAU DE CONSECINȚĂ SAU DAUNE DE ORICE FEL CARE REZULTĂ DIN, SAU SUNT LEGATE DIRECT SAU INDIRECT DE, UTILIZAREA SAU INCAPACITATEA DE A UTILIZA SERVICIILE, PENTRU UTILIZAREA CUPOANELOR SAU PENTRU ORICE DECIZIE LUATĂ SAU ACȚIUNE ÎNTREPRINSĂ DE DVS. PE BAZA INFORMAȚIILOR CONȚINUTE ÎN SERVICII, INDIFERENT DACĂ ESTE VORBA DE O ACȚIUNE PENTRU ÎNCĂLCAREA GARANȚIEI SAU A CONTRACTULUI, NEGLIJENȚĂ SAU ALTĂ ACȚIUNE DELICTUALĂ, ȘI ÎN POFIDA EȘECULUI SCOPULUI ESENȚIAL AL ORICĂRUI REMEDIU. RĂSPUNDEREA NOASTRĂ ȘI A PĂRȚILOR LIMITATE (AȘA CUM SUNT DEFINITE MAI SUS) FAȚĂ DE DVS. SAU FAȚĂ DE TERȚI ÎN ORICE CIRCUMSTANȚĂ, ESTE LIMITATĂ LA CEA MAI MICĂ DINTRE VALOAREA TAXELOR PE CARE NI LE PLĂTIȚI ÎN CELE 12 LUNI ANTERIOARE ACȚIUNII CARE DĂ NAȘTERE LA RĂSPUNDERE SAU LA 100 DE DOLARI, ÎN POFIDA EȘECULUI SCOPULUI ESENȚIAL AL ORICĂRUI REMEDIU.

 

Sunteți singurul responsabil pentru interacțiunile dvs. cu alți utilizatori, iar noi nu suntem parte la astfel de dispute. Ne rezervăm dreptul, dar nu avem nicio obligație, de a monitoriza disputele dintre dumneavoastră și alți utilizatori. Toate comunicările, corespondența, verbală sau scrisă, sau orice garanții sau declarații, făcute cu privire la produsele și serviciile oferite prin intermediul Serviciilor de către Utilizatori, nu sunt furnizate de noi și sunt în mod specific și exclusiv între Utilizatori. Nu avem nicio responsabilitate pentru interacțiunile dvs. cu alți utilizatori sau pentru acțiunile sau inacțiunile oricărui utilizator.

 

Sunteți de acord să eliberați părțile limitate de orice pretenții, cereri și daune (reale și indirecte) de orice fel și natură, cunoscute și necunoscute, suspectate și nesuspectate, dezvăluite și nedezvăluite, care decurg din sau sunt legate în vreun fel de orice dispute între dumneavoastră și terțe părți sau care sunt legate în vreun fel de bunuri, servicii sau evenimente care implică terțe părți.

 

Dacă sunteți rezident al Californiei, renunțați la articolul 1542 din Codul civil al Californiei, care prevede că „o renunțare generală nu se extinde la creanțele pe care creditorul nu le cunoaște sau nu bănuiește că există în favoarea sa la momentul semnării renunțării, care, dacă ar fi fost cunoscute de el, ar fi afectat în mod semnificativ înțelegerea cu debitorul”. Pentru evitarea oricărui dubiu, orice litigiu direct cu noi va fi tratat în conformitate cu acești Termeni.

 

PENTRU ACELE JURISDICȚII CARE NU PERMIT LIMITAREA RĂSPUNDERII PENTRU NEGLIJENȚĂ GRAVĂ, ACEASTĂ LIMITARE A RĂSPUNDERII NU SE APLICĂ ÎN CAZUL ORICĂREI ABATERI INTENȚIONATE, INTENȚIONATE, NESĂBUITE SAU NEGLIJENȚEI GRAVE A COMPANIEI.

 

  1. Indemnizație

 

Sunteți de acord să ne despăgubiți, să ne apărați și să ne exonerați pe noi și Părțile limitate de orice reclamație sau cerere, inclusiv onorariile rezonabile ale avocaților, formulată de orice terță parte din cauza sau care rezultă în orice mod, în totalitate sau în parte, din utilizarea de către dvs. a Serviciilor, inclusiv, dar fără a se limita la (i) publicitatea, furnizarea sau neplata bunurilor sau serviciilor promovate pe Servicii; (ii) pretențiile că oricare dintre Conținuturile trimise de dvs. include materiale deținute de terțe părți fără autorizație, a fost defăimător sau hărțuitor sau a încălcat în alt mod drepturile oricărei terțe părți sau (iii) încălcarea de către dvs. a acestor Termeni sau a legii aplicabile, de către dvs. sau de către cineva care accesează Serviciile prin intermediul contului dvs. Ne rezervăm dreptul de a ne asuma, pe cheltuiala noastră, apărarea și controlul exclusiv al oricărei probleme care face obiectul despăgubirii din partea dumneavoastră, caz în care sunteți de acord să cooperați cu noi în apărarea acestor pretenții. Aceste obligații de despăgubire, apărare și exonerare de răspundere vor supraviețui acestor Termeni și încetării utilizării de către dvs. a Serviciilor.

 

  1. Suspendarea sau încetarea accesului și căi de atac

 

Avem dreptul de a refuza accesul la Servicii, de a suspenda sau de a rezilia accesul dvs. la Servicii sau la orice caracteristici sau porțiuni ale Serviciilor, precum și de a elimina și de a arunca orice conținut sau materiale pe care le-ați trimis la Servicii, în orice moment și din orice motiv sau fără motiv și fără a vă anunța.

Acțiunile care pot duce la respingerea sau eliminarea participării dvs. pot include, dar nu se limitează la: orice încălcare a Termenilor; crearea, menținerea și/sau gestionarea de către dvs. a mai mult de un cont; neplata integrală a oricăror taxe neplătite; orice încercare a dvs. de a influența în mod necorespunzător sau de a determina pe altcineva să influențeze în mod necorespunzător feedback-ul membrilor; comportamentul dvs. neetic, care va fi stabilit la discreția noastră; sau orice încercare a dvs. de a hărțui sau de a determina pe altcineva să hărțuiască sau de a avea comunicări nepotrivite cu un membru.

 

În cazul în care vă suspendăm sau reziliem accesul și/sau utilizarea Serviciilor, veți continua să vă supuneți Termenilor care erau în vigoare la data suspendării sau rezilierii. În cazul în care suspendăm sau reziliem contul dvs. sau Termenii, înțelegeți și sunteți de acord că nu veți primi nicio rambursare sau schimb pentru timpul neutilizat dintr-un abonament, nicio taxă de licență sau de abonament pentru orice parte a Serviciilor, niciun conținut sau date asociate contului dvs. sau pentru orice altceva, cu excepția cazului în care termenii aplicabili prevăd altfel.

 

Dacă sunteți un furnizor, după ce relația dvs. cu noi este încheiată din orice motiv, vom avea dreptul să păstrăm și să afișăm toate recenziile asociate cu dvs. în cadrul serviciilor, precum și informațiile de bază ale directorului, inclusiv, fără a se limita la acestea, numele companiei, adresa poștală, adresa site-ului web și numărul de telefon.

 

Căile de atac pentru utilizarea Serviciilor noastre care încalcă Termenii includ, fără a se limita la acestea, încetarea imediată a calității de membru, notificarea Utilizatorilor noștri cu privire la acțiunile dumneavoastră, emiterea unui avertisment (inclusiv un avertisment public), suspendarea temporară a calității de membru, compensații monetare și măsuri de protecție prin ordin judecătoresc.

 

  1. Legea aplicabilă; locul de desfășurare și jurisdicția

 

Prin utilizarea Serviciilor, sunteți de acord că legile țării România, fără a ține cont de principiile de conflict de legi din orice stat sau jurisdicție, vor guverna Termenii și orice dispută de orice fel care ar putea apărea între dumneavoastră și noi sau oricare dintre afiliații noștri. În ceea ce privește orice litigiu sau pretenții care nu fac obiectul arbitrajului, sunteți de acord să nu începeți sau să intentați nicio acțiune în legătură cu acestea decât în instanțele de stat și federale, iar prin prezenta sunteți de acord și renunțați la toate apărările de lipsă de jurisdicție personală și forum non conveniens în ceea ce privește locul și jurisdicția în instanțele de stat și federale.

 

  1. ARBITRAJ OBLIGATORIU ȘI RENUNȚAREA LA ACȚIUNI COLECTIVE

 

VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE ACEASTĂ SECȚIUNE. ACEASTA AFECTEAZĂ DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LEGALE, INCLUSIV DREPTUL DE A INTENTA O ACȚIUNE ÎN INSTANȚĂ.

 

Cerere. Dumneavoastră și noi suntem de acord că acești Termeni afectează comerțul interstatal și că Legea federală de arbitraj din România guvernează interpretarea și aplicarea acestor prevederi de arbitraj. Această secțiune intitulată „Arbitraj obligatoriu și renunțare la acțiuni colective” este destinată să fie interpretată în sens larg și reglementează toate disputele dintre dumneavoastră și noi. Orice și toate litigiile pot include, dar nu se limitează la (i) reclamații care decurg din sau sunt legate de orice aspect al relației dintre dvs. și noi, indiferent dacă se bazează pe contract, delict, statut, fraudă, fals în declarații sau orice altă teorie juridică; (ii) reclamații care au apărut înainte de acești Termeni sau de orice acord anterior (inclusiv, dar fără a se limita la, reclamații legate de publicitate); și (iii) reclamații care pot apărea după încetarea acestor Termeni. Singurele litigii excluse de la interdicția generală din această subsecțiune intitulată „Cerere” sunt litigiile privind anumite proprietăți intelectuale și cererile de despăgubire în instanțe de mică importanță, așa cum se prevede în subsecțiunea intitulată „Excepție” de mai jos.

 

Soluționarea inițială a litigiilor. Majoritatea litigiilor pot fi soluționate fără a se recurge la arbitraj. Dacă aveți un litigiu cu noi, sunteți de acord că veți încerca să rezolvați litigiul cu noi înainte de a întreprinde orice acțiune formală, contactându-ne la adresa Carpatsoft Devs SRL, Str. Toamnei 27A, Dezmir Cluj sau office@bestwedding.ro. Atunci când ne contactați, trebuie să ne furnizați o scurtă descriere scrisă a litigiului și datele dumneavoastră de contact. Dacă aveți un cont la noi, trebuie să includeți adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră. Cu excepția proprietății intelectuale și a reclamațiilor la instanța de judecată pentru cererile cu valoare redusă (a se vedea subsecțiunea intitulată „Excepție” de mai jos), dumneavoastră și noi suntem de acord să depunem eforturi de bună credință pentru a rezolva orice litigiu, cerere, întrebare sau dezacord direct prin consultarea reciprocă. Dumneavoastră și noi suntem de acord să ne angajăm în discuții de bună credință înainte de a iniția un proces sau un arbitraj și înțelegem că discuțiile de bună credință sunt o condiție prealabilă pentru inițierea unui proces sau a unui arbitraj.

 

Arbitrajul obligatoriu. În cazul în care nu ajungem la o soluție convenită în termen de șaizeci (60) de zile de la momentul în care a fost inițiată soluționarea informală a litigiului în conformitate cu dispoziția privind soluționarea inițială a litigiilor de mai sus, atunci oricare dintre părți poate iniția arbitrajul obligatoriu ca unic mijloc de soluționare a reclamațiilor (cu excepția celor prevăzute în subsecțiunea intitulată „Excepție” de mai jos), atât timp cât partea este de acord cu termenii stabiliți mai jos.

 

Competențele arbitrului. Arbitrul (și nu orice instanță sau agenție federală, statală sau locală) are autoritatea exclusivă de a soluționa toate litigiile care decurg din sau sunt legate de interpretarea, aplicabilitatea, aplicabilitatea sau formarea acestor Termeni. Astfel de litigii pot include, fără a se limita la acestea, orice pretenție conform căreia toți sau o parte din acești Termeni sunt nule sau anulabile, dacă o pretenție este supusă arbitrajului sau chestiunea renunțării prin conduita litigioasă. Arbitrul va fi împuternicit să acorde orice măsură reparatorie care ar fi disponibilă într-o instanță în temeiul legii sau al echității. Hotărârea arbitrului este scrisă și este obligatorie pentru părți și poate fi înregistrată ca hotărâre în orice instanță competentă.

 

 

Părțile înțeleg că, în absența acestei dispoziții obligatorii de arbitraj, ar avea dreptul de a acționa în instanță. Acestea înțeleg, de asemenea, că, în unele cazuri, costurile arbitrajului ar putea depăși costurile unui litigiu și că dreptul de a obține informații ar putea fi mai limitat în arbitraj decât în instanță. Dacă sunteți rezident al României, arbitrajul poate avea loc în județul în care locuiți la momentul depunerii cererii, cu excepția cazului în care atât dumneavoastră, cât și noi convenim asupra unei alte locații sau asupra arbitrajului telefonic. Pentru persoanele fizice care locuiesc în afara României, arbitrajul va fi inițiat în Cluj, România, iar dumneavoastră și noi suntem de acord să ne supunem jurisdicției personale a oricărei instanțe federale sau de stat din Cluj pentru a obliga la arbitraj, a suspenda procedurile în așteptarea arbitrajului sau pentru a confirma, modifica, anula sau a intra în judecată în baza hotărârii arbitrale pronunțate de arbitru.

 

Renunțarea la acțiunea colectivă. DVS. ȘI NOI SUNTEM DE ACORD CĂ FIECARE DINTRE NOI POATE ÎNAINTA PRETENȚII ÎMPOTRIVA CELUILALT NUMAI ÎN CALITATEA DVS. SAU A NOASTRĂ INDIVIDUALĂ, ȘI NU CA RECLAMANT SAU MEMBRU AL UNUI GRUP ÎN CADRUL UNEI PRESUPUSE PROCEDURI COLECTIVE SAU REPREZENTATIVE.

Acest lucru înseamnă că dumneavoastră și noi renunțăm în mod expres la orice drept de a intenta o acțiune colectivă sau de a solicita despăgubiri pe bază de clasă. În cazul în care o instanță sau un arbitru stabilește că renunțarea la acțiunea de clasă prevăzută în acest paragraf este nulă sau inaplicabilă din orice motiv sau că un arbitraj poate continua pe bază de clasă, atunci prevederile de arbitraj prevăzute mai sus vor fi considerate nule și neavenite în întregime, iar părțile vor fi considerate ca nefiind de acord să arbitreze litigiile.

 

Excepție: Litigii de proprietate intelectuală și cereri de despăgubiri cu valoare redusă. Fără a aduce atingere deciziei părților de a soluționa toate litigiile prin arbitraj, oricare dintre părți poate intenta acțiuni de executare, determinări de valabilitate sau reclamații care decurg din sau sunt legate de furt, piraterie sau utilizarea neautorizată a proprietății intelectuale în instanța de stat sau în instanța federală competentă sau la Oficiul pentru Brevete și Mărci din România pentru a-și proteja drepturile de proprietate intelectuală. „Drepturi de proprietate intelectuală” înseamnă brevete, drepturi de autor, drepturi morale, mărci comerciale și secrete comerciale – dar nu include drepturile de confidențialitate sau de publicitate. De asemenea, oricare dintre părți poate solicita despăgubiri în fața unei instanțe pentru cererile cu valoare redusă pentru litigii sau reclamații care intră în sfera de competență a instanței respective.

 

Dreptul de retragere în 30 de zile. Aveți dreptul de a vă retrage și de a nu fi obligat de prevederile privind arbitrajul și renunțarea la acțiunile colective prevăzute mai sus, trimițând o notificare scrisă a deciziei dumneavoastră de retragere la Carpatsoft Devs SRL. Str. Toamnei nr 27A, Dezmir, Cluj sau office@bestwedding.ro. Înștiințarea dvs. scrisă trebuie să aibă ca subiect: „OPT-OUT DE RENUNȚARE LA ARBITRAJ ȘI LA ACȚIUNI DE CLASĂ”. Notificarea trebuie trimisă în termen de treizeci (30) de zile de la (i) data intrării în vigoare a acestor Termeni; sau (ii) prima dată când ați utilizat Serviciile care conțineau orice versiune a Termenilor care includea această versiune a Renunțării obligatorii la arbitraj și la acțiunile colective, oricare dintre acestea este mai recentă.

În caz contrar, veți fi obligat să arbitrați disputele în conformitate cu această secțiune intitulată „Arbitraj obligatoriu și renunțare la acțiunile colective”. Dacă renunțați la aceste prevederi de arbitraj, nici noi nu vom fi obligați de ele.

 

Modificări ale prezentei secțiuni. Vom furniza o notificare cu treizeci (30) de zile înainte de orice modificare semnificativă a acestei secțiuni prin postarea unei notificări pe Servicii sau informându-vă prin e-mail și respectând orice alte cerințe legale aplicabile privind notificarea sau consimțământul. Modificările vor intra în vigoare la treizeci (30) de zile după ce sunt postate pe Servicii sau vă sunt trimise prin e-mail. În rest, modificările aduse acestei secțiuni se vor aplica prospectiv numai la cererile de despăgubire apărute după a treizeci (30) de zile.

 

În cazul în care o instanță sau un arbitru decide că această subsecțiune („Modificări ale acestei secțiuni”) nu este aplicabilă sau valabilă, atunci această subsecțiune va fi considerată ca fiind separată de secțiunea intitulată „Arbitraj obligatoriu și renunțare la acțiunile colective”. Dacă se întâmplă acest lucru, instanța sau arbitrul va aplica prima secțiune privind renunțarea obligatorie la arbitraj și la acțiunile colective sau o secțiune similară existentă după ce ați început să utilizați serviciile.

 

Supraviețuire. Această secțiune privind arbitrajul obligatoriu și renunțarea la acțiunile colective va supraviețui oricărei încetări a utilizării de către dvs. a serviciilor.

 

  1. Reclamații privind încălcarea drepturilor de autor – Notificare DMCA

 

Luăm în serios reclamațiile de încălcare a drepturilor de autor și vom răspunde la notificările privind presupusele încălcări ale drepturilor de autor care respectă legislația aplicabilă. Dacă considerați că materialele accesibile pe sau din Servicii încalcă drepturile dumneavoastră de autor, puteți solicita eliminarea acestor materiale din Servicii prin trimiterea unei notificări scrise către agentul nostru de drepturi de autor (desemnat mai jos).

 

  • Semnătura dumneavoastră fizică sau electronică.
  • Identificarea lucrării protejate prin drepturi de autor care credeți că a fost încălcată sau, dacă reclamația implică mai multe lucrări din Servicii, o listă reprezentativă a acestor lucrări.
  • Identificarea materialului pe care îl considerați a fi încălcat, într-un mod suficient de precis pentru a ne permite să localizăm materialul respectiv.
  • Informații adecvate prin care vă putem contacta (inclusiv numele, adresa poștală, numărul de telefon și, dacă este disponibil, adresa de e-mail).
  • O declarație că aveți o convingere de bună credință că utilizarea materialului protejat prin drepturi de autor nu este autorizată de proprietarul drepturilor de autor, de agentul acestuia sau de lege.
  • O declarație care să ateste că informațiile din notificarea scrisă sunt corecte.
  • O declarație, sub sancțiunea de sperjur, că sunteți autorizat să acționați în numele proprietarului drepturilor de autor.

 

Notificările completate trebuie trimise prin e-mail la adresa: office@bestwedding.ro sau prin poștă la: Carpatsoft Devs SRL, Str. Toamnei, nr. 27A, Dezmir, Cluj.

 

Dacă nu respectați toate cerințele din secțiunea 512(c)(3) din DMCA, este posibil ca notificarea dumneavoastră DMCA să nu fie eficientă. Vă rugăm să fiți conștient de faptul că, în cazul în care, cu bună știință, faceți declarații false în mod material că materialul sau activitatea de pe Servicii încalcă drepturile dumneavoastră de autor, puteți fi tras la răspundere pentru daune (inclusiv costurile și onorariile avocaților) în conformitate cu secțiunea 512(f) din DMCA.

 

Dacă considerați că materialul pe care l-ați postat pe Servicii a fost eliminat sau că accesul la acesta a fost dezactivat din greșeală sau din cauza unei identificări greșite, puteți depune o contra-notificare la noi (o „Contra-notificare”) prin trimiterea unei notificări scrise către agentul nostru de drepturi de autor (identificat mai jos). În conformitate cu DMCA, Contra-notificarea trebuie să includă în mod substanțial următoarele:

 

  • Semnătura dumneavoastră fizică sau electronică.
  • O identificare a materialului care a fost eliminat sau al cărui acces a fost dezactivat și locația în care a apărut materialul înainte de a fi eliminat sau de a fi dezactivat accesul.
  • Informații adecvate prin care vă putem contacta (inclusiv numele, adresa poștală, numărul de telefon și, dacă este disponibil, adresa de e-mail).
  • O declarație sub sancțiunea de sperjur din partea dvs. că sunteți de bună credință că materialul identificat mai sus a fost eliminat sau dezactivat ca urmare a unei greșeli sau a unei identificări eronate a materialului care urmează să fie eliminat sau dezactivat.
  • O declarație prin care să consimțiți la jurisdicția Curții Federale Districtuale pentru districtul judiciar în care se află adresa dvs. (sau, dacă locuiți în afara României, pentru orice district judiciar în care se pot găsi Serviciile) și că veți accepta notificarea sau comunicarea de la persoana (sau de la un agent al acesteia) care a furnizat Serviciilor plângerea în cauză.

 

Contra-notificările completate trebuie trimise prin e-mail la adresa: office@bestwedding.ro sau prin poștă la:

Carpatsoft Devs SRL. Str. Toamnei 27A, Dezmir, Cluj.

 

DMCA ne permite să restaurăm conținutul eliminat dacă partea care a depus notificarea DMCA originală nu inițiază o acțiune în instanță împotriva dvs. în termen de zece zile lucrătoare de la primirea unei copii a contra-notificării dvs. În cazul în care, cu bună știință, declarați în mod eronat că materialul sau activitatea de pe Servicii a fost eliminat sau dezactivat din greșeală sau din cauza unei identificări greșite, puteți fi tras la răspundere pentru daune (inclusiv costurile și onorariile avocaților) în conformitate cu secțiunea 512(f) din DMCA. Politica noastră este ca, în circumstanțe adecvate, să dezactivăm și/sau să închidem conturile utilizatorilor care sunt infractori repetați.

 

  1. Site-uri web legate

 

Serviciile pot conține linkuri către alte site-uri web sau către vânzători terți de produse și servicii. Aceste linkuri sunt furnizate doar pentru confortul dumneavoastră. Accesați aceste linkuri pe propriul risc. Nu suntem responsabili și nu aprobăm conținutul unor astfel de site-uri sau al produselor și serviciilor vândute pe acestea. Nu suntem responsabili pentru disponibilitatea sau acuratețea conținutului acestor site-uri. Atunci când vizitați un site legat, trebuie să citiți termenii de utilizare și politica de confidențialitate care guvernează acel site legat.

 

  1. Serviciile nu oferă consultanță medicală

 

  • Serviciile nu sunt destinate să ofere instrucțiuni în cazul unei urgențe medicale. Dacă credeți că aveți o urgență medicală, sunați imediat la 911 sau la sistemul medical de urgență local.
  • Serviciile nu reprezintă o încercare de a practica medicina sau de a oferi sfaturi medicale specifice, iar utilizarea Serviciilor nu constituie furnizarea de tratament unui utilizator sau stabilirea unei relații medic-pacient Pentru tratament medical sau răspunsuri la întrebări personale, vă încurajăm să vă adresați unui furnizor de servicii medicale calificat. Pentru sfaturi despre propria îngrijire, vă rugăm să vă consultați medicul dumneavoastră.
  • Serviciile sunt destinate scopurilor dumneavoastră generale, personale și educaționale Serviciile nu ar trebui să fie utilizate ca un substitut pentru o vizită la un furnizor de servicii medicale calificat sau pentru diagnosticarea sau tratamentul de către acesta.
  • Aplicarea sau încrederea în orice conținut, tehnici, idei sau sugestii accesate prin intermediul Serviciilor este la discreția dumneavoastră și nu amânați sau renunțați la solicitarea de asistență medicală de la un furnizor de servicii medicale dacă aveți întrebări, preocupări sau simptome legate de subiecte sau informații de sănătate care pot fi prezentate sau la care se face referire în cadrul Serviciilor.
  • Serviciile nu sunt destinate să înlocuiască propria dumneavoastră judecată sănătoasă și prudentă și nu sunt destinate să fie un diagnostic sau un mijloc de diagnosticare. Persoanele care utilizează Serviciile își asumă întreaga responsabilitate pentru utilizarea Serviciilor, a materialelor și a altor informații furnizate și sunt de acord că BW și reprezentanții săi nu sunt responsabili sau răspunzători pentru nicio reclamație, pierdere sau prejudiciu care rezultă din utilizarea acestora. Încrederea dumneavoastră în Serviciile obținute sau utilizate de către dumneavoastră se face exclusiv pe propriul risc, cu excepția cazurilor prevăzute de lege.

 

  1. Dispoziții generale

 

  • Prescripția. Sunteți de acord că, indiferent de orice lege contrară (inclusiv orice lege de limitare relevantă), orice reclamație sau cauză de acțiune pe care ați putea-o avea în legătură cu utilizarea Serviciilor sau a acestor Termeni, trebuie să fie depusă de dvs. în termen de un (1) an de la data la care a apărut o astfel de reclamație sau cauză de acțiune, în caz contrar aceasta se va prescrie definitiv.
  • Titluri de secțiune. Titlurile secțiunilor utilizate în prezentul document sunt utilizate doar pentru comoditate și nu au nicio valoare juridică.
  • Modificări. Ne păstrăm dreptul de a ne revizui Serviciile, produsele și/sau ofertele de servicii, inclusiv instrumentele puse la dispoziția dvs., în orice moment și din orice motiv, inclusiv, dar fără a ne limita la, pentru a ne conforma cu orice lege sau reglementare aplicabilă. Sunteți de acord că nu vom fi răspunzători față de dvs. sau față de o terță parte pentru orice astfel de modificare, suspendare sau întrerupere.
  • Fără agenție. Prin prezenta sunteți de acord și recunoașteți că furnizarea de servicii și/sau utilizarea serviciilor nu conferă sau implică nicio relație de contractant (independent sau de altă natură), agenție, parteneriat, asociere în participațiune, relație angajat-angajator sau francizor-francizat cu noi și, în plus, că nu există nicio afiliere, asociere sau legătură între dumneavoastră și noi. În niciun caz nu veți avea autoritatea de a ne lega, angaja, contracta sau obliga în vreun fel pe noi în vreun fel.
  • Comunicații electronice. Comunicările dintre dumneavoastră și noi prin intermediul Serviciilor utilizează mijloace electronice, fie că vizitați Serviciile sau ne trimiteți un e-mail, fie că publicăm notificări pe Servicii sau comunicăm cu dumneavoastră prin e-mail. În scopuri contractuale, sunteți de acord să primiți comunicări de la noi în formă electronică și sunteți de acord că toți termenii și condițiile, acordurile, notificările, dezvăluirile și alte comunicări pe care vi le furnizăm în format electronic satisfac orice cerință legală pe care aceste comunicări ar satisface-o dacă ar fi în scris. Cele de mai sus nu afectează drepturile dvs. de nereturnare.
  • Nu există beneficiari terți. Termenii nu sunt destinați să aducă beneficii unei terțe părți și nu creează nicio terță parte. În consecință, Termenii pot fi invocați sau aplicați numai de către dumneavoastră sau de către noi.
  • Nu există nicio atribuție. Termenii vă sunt personali și nu îi puteți ceda nimănui.
  • Nicio modificare datorată utilizării comerciale/operațiunilor anterioare. Termenii nu pot fi modificați, completați, calificați sau interpretați de nicio practică comercială sau de nicio practică comercială anterioară care nu face parte din Termeni prin termenii expresi ai acestora.
  • Neaplicarea legii. Faptul că noi nu aplicăm în orice moment oricare dintre dispozițiile Termenilor, nu ne exercităm nici o alegere sau opțiune prevăzută în prezentul document sau nu solicităm în orice moment îndeplinirea de către celălalt a oricăreia dintre dispozițiile prezentului document nu va fi interpretat în niciun fel ca o renunțare la aceste dispoziții.
  • Caracterul inaplicabil. În cazul în care orice prevedere a Termenilor se dovedește a fi ilegală, nulă sau, din orice motiv, inaplicabilă, atunci respectiva prevedere va fi considerată separabilă din acești Termeni și nu va afecta validitatea și aplicabilitatea celorlalte prevederi.
  • Termenii predominanți. În măsura în care există un conflict între Termenii din Termeni și orice alt document care face parte din Termeni prin termenii săi expresi, Termenii din Termeni prevalează, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Termeni sau atunci când celălalt document prevede în mod expres că acesta prevalează.
  • Întregul acord. Acești Termeni și orice termeni și condiții suplimentare la care se face referire în acest document sau care se pot aplica în alt mod la anumite zone specifice ale Serviciilor, constituie întregul acord dintre noi și dvs. cu privire la Servicii.

 

Termeni suplimentari specifici pentru Best Wedding:

Acești termeni suplimentari se aplică paginilor web și mobile ale bestwedding.ro, precum și oricărei proprietăți de marcă Best Wedding sau GigMasters („Best Wedding”):

 

  1. Reguli de conduită

 

În plus față de regulile specificate mai sus, există reguli suplimentare de conduită pe care toți utilizatorii Best Wedding trebuie să le respecte. În mod specific, sunteți de acord să nu:

 

  • să se angajeze în orice tactici, sau să direcționeze sau să încurajeze alte persoane să se angajeze în orice tactici care încearcă să eludeze Serviciile, piața Best Wedding sau sistemele Best Wedding pentru a rezerva evenimente sau a face rezervări în afara Serviciilor, a pieței Best Wedding sau a sistemelor Best Wedding, inclusiv orice tactici care sunt concepute pentru a evita plata taxelor necesare către Best Wedding („Tactici de eludare”);
  • să contacteze un membru sau un potențial client cu o ofertă sau o sugestie de a rezerva un eveniment listat pe Best Wedding (adică, are un număr de identificare Best Wedding Gig ID atribuit) în afara Best Wedding;
  • intervin la rezervarea unui furnizor de la Best Wedding;
  • să contacteze un client al Best Wedding în cadrul unui eveniment deschis sau finalizat pentru a-l avertiza să nu angajeze un furnizor al Best Wedding;
  • dacă sunteți un furnizor, descurajați clienții să angajeze alți furnizori de nuntă Best Wedding;
  • descurajați și/sau împiedicați clienții Best Wedding să vă rezerve serviciile prin Best Wedding;
  • dacă sunteți un furnizor, să „cultivați” clienți potențiali (adică să luați clienți potențiali care le-au fost furnizați și să transferați acești clienți potențiali către furnizori și entități care nu sunt Best Wedding sau în afara serviciilor Best Wedding în orice mod).
  • dacă sunteți un furnizor, folosiți clienți potențiali trimiși altor furnizori sau membri Best Wedding, dar care nu v-au fost trimiși dumneavoastră.

 

  1. Politica de protecție a evenimentelor.

 

Prin accesarea sau utilizarea Best Wedding și prin acceptarea acestor Termeni, sunteți de acord cu Politica noastră de protecție a evenimentelor, care este încorporată în prezentul document prin referință și se află la https://www.bestwedding.ro/termeni-si-conditii. Fără a aduce atingere celor de mai sus, dacă sunteți un furnizor, sunteți de acord că Best Wedding poate lua anumite măsuri pe care le consideră adecvate pentru anularea evenimentelor după confirmare. Astfel de acțiuni pot include publicarea unei recenzii, suspendarea dvs. de la utilizarea Best Wedding sau a oricăruia dintre Servicii sau evaluarea unei taxe de anulare. Best Wedding își rezervă dreptul, în anumite situații și la discreția sa exclusivă, de a anula orice eveniment sau de a emite o rambursare pentru un eveniment realizat prin intermediul Best Wedding sau al serviciilor conexe. În calitate de furnizor și/sau utilizator, sunteți de acord că Best Wedding nu trebuie să fie răspunzător pentru astfel de anulări sau rambursări.

 

  1. Plăți

 

Politici de facturare. Sunteți responsabil pentru plata tuturor taxelor aplicabile (inclusiv a taxelor de abonament), așa cum sunt stabilite în Condițiile de tarifare și de plată ale Best Wedding în orice acord încheiat (i) prin intermediul Serviciilor (inclusiv pentru orice aplicație mobilă sau bunuri sau servicii furnizate de un Utilizator unui alt Utilizator (un „Serviciu furnizat de Utilizator”)) sau (ii) făcând clic pe o altă proprietate digitală sau aplicație mobilă (inclusiv prin Apple App Store) care necesită plată; precum și taxele aplicabile asociate Serviciilor, în timp util și cu o metodă de plată validă.

 

Contractare. Este responsabilitatea furnizorului să emită orice rambursare către utilizatori prin intermediul serviciilor, iar utilizatorii trebuie să direcționeze toate cererile de rambursare către furnizorul în cauză. Best Wedding nu va fi responsabilă sau răspunzătoare în niciun fel pentru rambursări sau erori în emiterea de rambursări în legătură cu utilizarea de către dvs. a Serviciilor. Utilizatorii trebuie să inițieze returnări de debit sau să solicite rambursări numai în situațiile în care un Utilizator are o convingere de bună credință că suma facturată este incorectă, că taxa a fost frauduloasă sau că a existat o altă eroare în ceea ce privește suma facturată („Cerere validă de returnare de debit”). În cazul în care încălcați cele de mai sus, Best Wedding își rezervă dreptul de a recurge la toate căile de atac pe care le are la dispoziție, inclusiv suspendarea accesului dvs. la Servicii.

  

Abonamente Lite. Abonamentele Lite sunt oferite pentru o perioadă de trei (3) luni. Nu există nicio garanție că abonamentele lite vor continua să fie oferite și/sau oferite gratuit după expirarea duratei convenite.

 

  1. Suspendarea sau încetarea accesului

 

În plus față de motivele deja specificate în acești Termeni, Best Wedding poate suspenda temporar sau rezilia permanent calitatea de membru și/sau dezactiva accesul unui furnizor sau membru al Best Wedding la Servicii dacă întreprinde oricare dintre următoarele acțiuni, inclusiv, dar fără a se limita la: (a) angajarea în orice tactici de eludare sau încălcarea în alt mod a acestor Termeni; (b) nerespectarea în timp util a răspunsului la gig-alert sau la alte e-mailuri, (c) falsificarea evenimentelor, a informațiilor despre clienți, a recenziilor sau umflarea artificială a ratingurilor sau a totalurilor evenimentelor, (d) neprezentarea sau neprezentarea (fiind un „no-show”) la un eveniment sau anularea unui eveniment și nerestituirea depozitului clientului sau a plății soldului pentru respectiva neprezentare sau anulare, (e) postarea informațiilor de contact (de ex, linkuri și adrese URL de site-uri web, linkuri și adrese de e-mail și numere de telefon) pe profilul membrului sau al vânzătorului; sau (f) acțiuni similare menite să încalce Termenii.

 

Informații de contact pentru proprietăți specifice

 

  1. Contactați-ne

 

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la acești Termeni, ne puteți contacta la office@bestwedding.ro. Dacă aveți întrebări cu privire la o anumită proprietate BW, ne puteți contacta, de asemenea, folosind informațiile de contact specifice proprietății, după cum urmează:

 

  • Best Wedding office@bestwedding.ro